søndag 19. april 2009

Rally Tunisia 19 April


Har nå pakket koffertene, flyet går fra Gardermoen i morgen og første stopp er Paris, mandag 20 April. Har fått Ray Moe, tidligere ansatt på KTM Skandinavia til å hjelpe til på Spinnin' Wheel mens jeg er borte. Blir spennende dette, har ikke vært i Afrika før, ikke vært med på VM i rally heller. Men har 29 års erfaring med motorsykler, 21 års drift av butikken Spinnin' Wheel så noe bør jeg greie. Pål Anders har sagt minst mulig om hva jeg kan forvente meg, bedre du ikke vet så mye sier han. Vi løser ting når vi er der. Omtrent eneste jeg vet er at jeg skal kjøre bilen hans med alt utstyr fra depot til depot ettersom dagene går. Når Pål Anders kommer inn er det full mekking på sykkelen til den er klar neste dag. Høres greit ut dette.....Løpet går bare over 11 dager, ca 430 mil, 6 dager i Tunisia, 4 dager i Libyia, ørken 40 graders varme.... GPS virker knapt nok, mobilen mye ut av drift, kart og kompass samt roadbook er derfor gode hjelpemidler for å finne frem. Joda utfordringene står i kø.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar